"C'est pas grave Linnea"

Godmorgon, det är Lördag och dagen startar som vanligt med frukost uppe i huset. Man tänker sig dock inte att ens lediga dag ska börja med en vält müsliskål och mjölkstänk högt upp på väggarna, men som Alva säger: "C'est pas grave Linnea!", eller på svenska: "Det är ingen fara!". Nej det är ingen fara, för dig som inte ska torka upp tänker jag först, men blir sen varm i hjärtat när hon tar fram trasan och säger: "Jag ska hjälpa dig Linnea!". Ibland är hon bra söt. Att müslin sen sprids ut på en större area än innan är en annan sak... 
 
Jag vet att jag är sämst på att uppdatera. Egentligen har jag väl ingen bra ursäkt förutom att jag har fullt upp med att vara sjuk varannan vecka, vilket lite tar bort min lust att dela med mig om vad jag håller på med här. Idag är i alla fall planen att jag och Johanna ska åka med tåget till Italien och ta en glass, solen skiner och det ser ut att bli en riktigt varm dag!
Allmänt | |
#1 - - Ann Eriksson:

Vilken söt liten hjälpreda :)

#2 - - Ella:

lyxlirare... ta tåget till Italien och ta en glass... pfft

Svar: ingen biggie vet du haha. Puss <3
Linnea Eriksson

#3 - - Ella:

<3

Upp