Picknick på stranden

Idag var det en vacker dag så jag och Alva följde med Viveka och barnen till stranden där vi mötte upp hennes kompis Ursula med sina barn. Det var supermysigt, vi satt på filt och såg gigantiska vågor slå in på stenstranden och åt kakor. De större barnen sprang fram och tillbaka och försökte att inte bli nuddade av vågorna, men hade ändå vattenfyllda gummistövlar efter en stund. 
     Det var så roligt att träffa Ursula och hennes barn. Blev så imponerad av hennes barnuppfostran och hur hon hanterade diverse situationer. Jag blev så inspirerad till att också bli mamma någon gång i framtiden! Hela den här upplevelsen i Frankrike har fått mig att reflektera så mycket över barnuppfostran och hur jag själv kommer vilja forstra mina egna barn. Både hur jag vet att jag absolut inte kommer göra själv och vad jag vill ta efter. En enda stor erfarenhet detta!
Allmänt | |
#1 - - Ann Eriksson:

<3 <3 <3

Upp