Ventimiglia, Italien

Eftersom jag är bäst på att uppdatera så var det nu ett tag sedan två supertjejer var här och hälsade på mig i några dagar. Vi bodde alla nere i min studio vilket gick bra, och när jag jobbade så hjälpte de mig när jag tog hand om Alva. 
Under dagarna de var här hann vi med en rolig utgång i Nice (där Sandra tyvärr stukade sin fot, orsaken ska vi inte gå in i detalj på), flera kvällar med drinkar inne i Antibes, många pizzor (för många), stek på stranden, en härlig kvällspromenad med fantastisk utsikt och en dagstripp över gränsen till Italien där vi vandrade runt i en stad som heter Ventimiglia. Vi lyckades pricka in trippen på exakt rätt dag då det var supervarmt och härligt, dock vet jag inte om jag blev så förtjust i staden, visst det var fint och så, men eftersom vi inte var där på högsäsong i stort sätt var de enda turisterna där, så blev vi rätt utstirrade där vi kom alla i tre med blont hår. Jag har hört att man ska åka dit en fredag för då är det nämligen marknad så om jag får för mig att åka dit igen så får det bli en fredag!
Hursomhelst så hade jag några roliga dagar med två fantastiska tjejer alltså, tack till er! 
 
Allmänt | |
#1 - - Ann:

Jättefina bilder - vilken tur med så fint väder för en utflykt!

Svar: Tack, puss puss!
Linnea Eriksson

#2 - - Sandra:

Tack för att vi fick besöka dig! Hade den bästa tiden <3

Svar: Tack själv för att ni kom! SÅ kul <3 puss
Linnea Eriksson

Upp