En vecka i Sverige

För några veckor sedan tog jag flyget till Sverige där jag spenderade en och en halv vecka med föräldrarna och mina närmaste vänner. Det är alltid så roligt att träffa alla när man varit borta länge, även om det blir lite stressigt att hinna träffa alla innan man åker tillbaka, det känns nästan som det enda man gör är att åka bil överallt, haha. Här ovan är några vackra vyer från min hemfärd. 
När man måste skrapa bilen på morgonen så vet man att man är i Sverige. Käkade jättegod sushi med en favorit och hann även med en sväng till Torps köpcentrum. 
Åt lunch med papps i Uddevalla när han var ledig från jobbet en dag. Vi har hittat ett jättemysigt ställe med god och nyttig mat vilket passade mig bra eftersom mitt mål var att få en liten detox från allt onyttigt i Frankrike.. 
Mina älskade sysslingar och faster kom också på besök dagen efter påsk och jag träffade även hela goa gänget hemma hos Filip vilket alltid är lika mysigt, de är fantastiska allihop och vi har så himla roligt även om vi inte gör något speciellt.
Allmänt | |
Upp